Grupyildizi Kizlar her ay adetliyken ama adetimin 3 ve 4 cu gunu bas donmesi mide bulantisi yasiyorum neden normalde 2 ve birinci gun olmasi gerek degilmi basina gelen varmi beni cok zorluyor
atlassmoms Grupyildizi bende yaşıyorum mide bulantısı, baş ağrısı, ishal her adetimde yaşıyorum ama altında birşey yok sizde aramayın:)
birbeyazoglanbirkarakiz Ben de adetimin 2. ve 3. günü yaşıyorum o bulantıyı. Bence altında bir şeyler aramaya gerek yok diye düşünüyorum boş yere kendinizi strese sokmayın 🙏🏻🌸😊
Grupyildizi atlassmoms bitmeye yskin 4 cu gunum die normal mi acaba die sordum sanki icime elini soktu karistiriyo cok kotu birsey