Rumisss demek oluyormus.. bizde 5bucuguz oturmayı sevmiyor bide sürekli kesif halinde. İngilizce bir blogda gördüm ordada oturmanın aslında bebekler icin pasif eylem oldugunu oturmayı cok fazla desteklemeye gerek olmadıgını onun yerine kesfe izin vermemizi anlatıyordu🙄