shachi Tulay09 benim oğlum 10 aylık oioi nin silikon tabağını kaldırıp fırlatıyor, büyüyünce kullanım için daha iyi sanırım
Cemrem19 Tulay09 bende çok araştırdım oioi vakumlu silikon tabağından aldım henüz kullanmadık ama memnun kalırız umarım
Gunesinanasi Fs10 oioi bin tabaklarını araştırdım ama bebek yemeğinde bile koku sindigi ve çıkmadığı söyleniyor. O yüzden almadım açıkçası. Siz de fikrinizi söyler misiniz
Deletedmom277 Gunesinanasi 11.5 aydır oioi tabağı kullanıyorum. 2 tane var hiç koku vs yaşamadık taş gibi çok memnunum ben
Fs10 Gunesinanasi bende iki aydır kasesini ve kaşıklarını kullanıyorum hiç koku vs yaşamadım. Temizliğide çok kolay