56 günlük bebeğim bogmaca oldu şuan hastanede yatıyor camsakura şehir Hastanesi’nde başına gelen varmı süreç nasıl olur nasıl ilerler baba bilgi verin nolur çok öksürük krizleri oluyor boguluyor kızarıyor morariyor bunlar ne zaman fecer bilgisi olan varmi