Benguu_72 yani şöyle artık avm falan gidince ya da sokakta ayakkabı giydirip dolaştırırsınız elinden tutup o yüzden bence alın ama biraz büyük olabilir. Vicco öneririm gerçekten ben çok beğendim çok rahat giyimi ve çıtçıtları çok sağlam. Sanırım 21 no güzel olur bebeğinize . Ben dolaptan 2. El aldım çok temiz sadece evde giydirmişti baya uyguna geldi. Bakabilrsiniz sıfır olanlarda vardır daha uygun fiyatlı