Benim bebeğimde 34+6 haftasında doğmuştu canım bizdede böyle kan lekesi vardı doktora göstermiştim bezini testlerini yaptı sorduğumda birşey yok evin sıcaklığından kaynaklı evin ısısını düşür demişti bir kaç güne kadarda gerçekten kendiliğinden geçmişti yinede her ihtimale karşı kan tahlillerini yaptır canım