Selamünaleyküm kızlar herkese hayırlı sabahlar benim bebeğim 10 aylık gözünde kayma var ilk zamanlardan fark ediyordum ama altı aya kadar normal kabul edildiği için normal zannettik 6 aydan sonra normal olmadığını gördüm ve doktora götürdüm üç tane doktora gittik bir tanesi bir şey yok dedi iki tane doktor gözlük kullanması gerektiğini söyledi ben de bunun üzerine gözlük aldım. Şimdi gözlük kullanmak istiyorum ama takmıyor ne bulsa ağzına götürme döneminde olduğu için gözlüğü direk çıkarıp atıyor ne kadar dikkatini dağıtmaya çalışsam da aklı orada kalıyor bir türlü bırakmıyor takayım ne yapacağımı şaşırdım başına böyle bir şey gelmiş olan ya da bunun hakkında bir fikri olan var mı acaba bu durum çok canımı sıkıyor düzelir mi