kivitoannesii Ankara’da Bağlıca veya Batıkent tarafında bebek spa merkezi açmak için işe giriştim bile🤍 siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz peki
EmineMercan kivitoannesii bir tanıdığım İzmir bostanlıda açtı. Ama masrafı çok oluyormuş . Ne yazık ki kapattı.masrafını iyice araştırın derim 🙏 şimdiden hayırlı olsun 🙏
kivitoannesii EmineMercan nasıl bir gideri oluyor evet ona bakmam gerekiyor sanırım ben bebeğimi götürdüm fakat gördüğüm kadarıyla pek bir masrafı yok 🙏🏻
EmineMercan kivitoannesii her seferinde havuzu tekrar doldurmak ve bir ısıda tutmak maliyeti çok arttırıyor. Ama bilmiyorum tam olarak .