Buse59
Mrscan ilk oğlumu kartal lütfi kırdarda yaptırdım bayan doktordu cok iyiydi ama ikinci oğlumda emekli oldu ona yetişemedim şimdi de dolu dediler ağustosa kadar yada bilerej yapmadı yaşdan dolayı bir yaşında iki altınyaş öneriypruz dedi başka dr gitsem yapamırmydı yer olurumuydı bilmiyorum pendik devlete götürem eski bşr hastsnr ameliyathanesi yok duydumki özel hastanede yatış oluyormuş oraya gittm doktor iyiydi 12 ekimdr olucak oğlum