valla 7inci ayıma kadar hep kustum, 63 kiloyla hamile kalıp 51lere kadar düştüm. elma, havuç, salatalık bide kızarmış ekmek yiyebiliyodum. sürekli serumlarla ayakta durdum. çubuk leblebi falan önermişlerdi onlarıda kusuyordum. çok zordu çok allah sizinde yardımcınız olsun dediklerimi deneyin isterseniz