Summerwine95 gurturk rica ederim hatta doktorum özellikle dedi hiçbir yan etki olmaz ilaç vermene gerek yok diye ☺️menveo olmustuk
Gizzzzz-giz gurturk ebe bana ağır bir aşı olduğunu söyledi ateş yapar dedi ama verem aşısı da ateşi olmadı dedim bunda olabilir korkma dedi ama yine ateşi olmadı o yüzden bence korkma
1bebe1anne papatyadenis neye göre calpol? Hekim misiniz asla ateşi çıkmadan vermeyin bebeğinize doktorlar bile hafif ateşde verilmemesi gerektiğini söylerken siz Nasıl böyle öneri yapabiliyorsunuz?
papatyadenis 1bebe1anne hanfendi hayırdır ? Herşeyin bir üslubu var boş duyar kasma yalandan. Ben de hemşireyim doktorum da bu şekilde önerdiği için öneride bulundum sadece. Herkesin aklı fikri var ister yapar ister yapmaz sen işine bak