Ben de tazyikli süt nedesiyle yaklasik 4 ay yaşadık şuan 5 aylık yeni yeni düzeliyor gibi eskiye göre daha iyi yani ayakta piş piş yaparak emziriyorudum sonra sevdiği bir müziği atıp sallanan sandalyede emziriyordum bir de emmek istemediginde zorlamiyordum yoksa iki tarafta yıpranıyor uykuya dalldirip öyle emziriyordum genellikle