Zeynebinannesi Arkadaşlar bu kanguruyu kullandınız mı, 3 yonlü kullanım var dıyor.. lütfen cevap verebilşr misiniz 🙏🏻Hepsiburada da indirim bar.. Borosh baby ve ilkay baby bu kangurular nasıl 🤷♀️🤷♀️
S_D Zeynebinannesi kullanmadım bende almayı düşünüyorum ne indirimi var baktım goremedim ben yardımcı olurmusunuz
Nereidd Zeynebinannesi 3 yönlü derken bebek dışa mı bakıyor? Çünkü onu önermiyorlar, markayı bilmiyorum ama önemli olan ergonomik olması, onu araştırın almadan
Wrw Zeynebinannesi ben aldım haftasonu e bebek indiriminden 120tlye içe dönük dışa dönük bide sırtta kullanılıyo oğlum 2aylık biz kullanmaya başladık içe dönük olarak çok rahat etti içinde
Zeynebinannesi Wrw kangurum geldi, fakat üstünde çok kemer var, karısık geldı. 3 aylık kısmı ayagını sokarken zorlanıyoruz..
Wrw Zeynebinannesi karışık görünüyo ama değil aslında kemeri belinizden bağlıyosunuz benim oğlum 2,5aylık hiç zorlanmadan kendim kullanabiliyorum içine koymada sıkıntı yasamadım 🤷🏻♀️