elfgokce Kusura bakmayın böyle birşey soruyorum ama. Yaşayan var mı? Önemli birşey mi diye düşünüyorum. 1 ay önce doğum yaptım. Emziriyorum. Dışkı rengi hep siyah gibi . Bu bi rahatsızlık mı acaba