ISILTAN iyiki götürmüşüm. Kan tahlili yaptı. Allahtan birsey çıkmadı. Öksürük olsaydı mecbur ılaç yazacaktı. 1 aylık olduğı şçin ilaç yazamıyor. Burnunu temizlediler. Dünya çıktı burnundan. Henüz başlangıç olduğu için emdişe edilecek birşey yokmuş. Öksürük olursa sıkıntı dedi. Zyrtec damla yazdı. Birde burnunu çektir hep fizyolojikle dedi