Kızlar bebeğim 13 aylık yaklaşık bir aydır üst solunum yollarından hasta balgakı öksürüğü var en son zatürreden yattık ve yaklaşık bir aydır balgamı var diye sulu çorbalar içiyor ve şunu fark ettim ağzına azck pütürlü bişey verince ağzından atıyor tükürüyor yemek istemiyor makarna veriyorum çok aç ise iki tane yiyo sonra ağzından atmaya başlıyor omlet olsun pankek olsun direk ağzından atıyoe hem hasta hem kilosu düştü diye bende mecburen pes edip akışkan bişey veriyorum ki karnı doysun ağzından atmasın bu arada ne anne sütü alıyo mama da biberon sevmediği için sadece uyurken zorla günde bir kere 90 cc alıyor var mı önerisi olan kızlar çok zor durumdayım