pozitifanne ne kusuru, evet güzrl bi muhallebi oluyo. Benim kızımda aynı sizinki gibi bu un kavırması azda olsa iştahını açtı önceden zorlardım ağzını açmazdı şimdi zorlayınca ağzını açıyo yiyo azda olsa. İlk önce tereyağ koyıyosunuz sonra 1yemek kaşığı un unu küçük gözde en kısıkta rengi dönene kadra kavurun tvaayı ocaltan alın yavaş yavaş su ekleyin bi yandan unu ezerek karıştıtrın sonra güzel bütün unlar eriyince yine aynı ocağa alın karıştırın rahat 5dk kaynatın koyuluğuna göre az az su ekleyin su kaldırıyo 1bardağa yakın snaırım sonra ocağı kapatın ve 1yemek kaşığı kadar pekmez koyun. Ben dün akşam 1çay kaşığı şeker koydum ama belli bile olmadı o yüzden bu akiamkine koymıcam