stern busraerdi çok sevindim. Mızmız olabilir tabii ki annesi, onu huzursuz edecek aşılar yapıldı sonuçta. Eee her şeyden ziyade bizim bile ruh halimiz çok değişken oluyor, onlar da bir birey 🌸 Tekrardan geçmiş olsun
busraerdi Asafeymeninannesi annem sirkeli deyince ne bilim yaptım aklımda bulundun bir daha yapmayım teşekkür ederim
busraerdi Neessee o kadar cok korkmuş kı kendine dokundurtmuyor. doktorlarda güzelce yaklaşmıyorki cocuklara direk dalıyorlar o yüzden cok korktu su kompleksini az yaptım ama sukur geçti bugun öğlene doğru
busraerdi elifiii aynen burnuda akıyor birde diş eti şişmiş diş cıkarcak tam üst üste geldi . 39 kadar cıktı suyla sildim heryerini doktora gittik 36 dedi bişey yapılmadı eve geldik tekrar cıktı
elifiii busraerdi geçmiş olsun hepsi üst üste gelmiş olabilir. Tekrar çıkma eğilimi varsa ünce bir body ile kalsın. Çok halsizliği varsa calpol verirsiniz. Ateş ile ilgili takip ettiğim doktorun bilgi verici yazıları var. İnstagramda izmirçocukdoktoru filiz hanımı takip edebilirsiniz.
busraerdi Neessee ahh yaptırsa keşke cok korktu cunku asıda atlatamadı dokundurtmadı kendine . evet bende öyle biliyorum ama 8 saat deyince öyle verdim bende