Kızlar bebeğim 8 aylık anne sütü alıyor 3.4 aydır mama da veriyorum Aptamil kabızlık flan herhangi bi sorun yoktu ama şuan var ve mamadan olduğunu düşünüyorum kizlar iyi gelen bir mama sonradan kabızlık yapar mi yaparsa yapmayan mama hangisi lütfen öneri verin