Merhaba, hastalık dolayısıyla ilaç kullanımından dolayı 5 gün emziremeyeceğim. Bebeğim henüz 2 aylık ve de çok emen gece bile emerek uyuyan bir çocuk. Hem sütümün çekilmesinden hem de bebeğimin mememi unutmasından korkuyorum ne yapacağım? ayrıca bu 5 gün nasıl geçecek yavrum uykuya bile emerek dalıyo bütün gece yanında mememi arıyo dua edin çok üzülüyorum :(