4 aydır çalışıyorum 3 vardiya şeklinde. Abartısız eve gidince hep uyuyorum gözlerim açılmıyor kafam kalkmiyor coxugumla eşimle ilgilenemiyorum napicam böyle hiç enerjim yok eşim sarilmaya calisiyo ona bile halim yok bazilari diyorki vitamin faln kullan varmı bir fikriniz