prensesininannesi5838 Benim.kizjm.hem anne sutu hem mama aliyo isteyince 60 cc istemeyince de 30 cc mama aliyo hemde emiyo yeterli mi sizce
Gumus25 prensesininannesi5838 bende hem anne sutu hem mama veriyorum. Kac aylık bebeğiniz? Doyuyordur ondan içmiyordur bence emdiginde ne jadar içtiğini bilemiyoruz
Khaleesiii prensesininannesi5838 bizde ilk 6 ay öyleydik canı istediği kadar mama içiyordu doyunca zaten almıyordu fazlasını sonra tamamen istemedi mamayı.
aynenncnmmm prensesininannesi5838 mamayı doktor önerisiyle mi başladın kuzum? Happymomda ki sema’mısın sen 😁😁
sevalzeybekoglu Mamaların arkasında yazan ölçüden bir ölçü aşağısını veriyordum ben. Kizim 7 aylik hem mama hem anne sütüyle büyüttüm. Doymazsa biraz daha mama yapiyordum. Ozellikle aksamlari daha cok yiyordu. Hala ayni sekilde ilerliyoruz.
prensesininannesi5838 sevalzeybekoglu aynen aynen bende o şekil güya 60 dan 30 dan fazla veren var mı diye
yasemin_tuna sevalzeybekoglu Khaleesiii doyunca nasıl almıyor benim bebeğim 39 günlük 4 saatte bir 120 cc mama veriyorum 200 versem içecek gibi genelde emziriyorum. Batta önce meme sonra mama yapıyoruz
prensesininannesi5838 Khaleesiii ay valla bende diyorum aveba benim.kiz az mi mama aliyo diye ama mama takviye amaçlı zaten
Khaleesiii yasemin_tuna memeye daha düşkündü zaten mamayı zoraki içti hep sarılıktan dolayı başlamıştım en fazla 40 cc falan içip bırakıyodu
prensesininannesi5838 yasemin_tuna asko benim doktorum bana dedi ki emzirip 15 dakika sonra mama dedi ama kızım artık almiyo öyle bende diyorum aceba mamayi öyle mi versem diye ama bilmiyorum
Coynes yasemin_tuna ay bende sizin gibiyim bebeğim 3 haftalik emziriyom yetmiyor bagirip agliyor sütümü sagdigimda 100 ml sut oluyor kucuk biberon ile onu iciyor tamamen acaba cokmu yiyor ki
prensesininannesi5838 aynenncnmmm evet canım doktor önerisi ile başladım sarilik vardı ondan dolayiydi halada devam ediyorum