Merhaba kızlar 4 aylık kız bebeğim var ve eline aldığı herşeyi bağırarak çığlık atarak oynuyor tabi ona oynamak denirse ağlıyor yere atıyor sonra göremeyince daha çok ağlıyor herseyden hemen sıkılıyor mama sandalyesinde durmuyor ana kucağında durmuyor kucakta durmuyor hep gezmek istiyor kucağa alıştırmamıştım ama son 1aydır böyle artık ne yaparsam yapayım baş edemiyorum katılarak ağlıyor ağladığında noldu annecim desem sanki küfretmişim gibi daha çok çıldırarak ağlıyor daha minicik bu inat bu hırs bu sinir nedir anlamadım birşeyi var desem ayağa kalkıp gezince susuyor gülüyor 🤷🏼♀️aranızda bu tip sorunlar yaşayan varmı düzeldimi yoksa kalıcı huy halinemi geldi yada düzeldiyse ne yaptınız deneyimlerinizi benimşe paylaşırsanız çok sevinirim