annesininkuzusu27 Arkadaşlar, bir arkadaşım sadece kaka yaptığında poposunu sil dedi. Çişten sonra silmemek gerekirmiş. Garip geldi, doğru mu sizce?
Yusufagahinannesi annesininkuzusu27 olur mu hiç yaaa. Islak pamukla mutlaka silin. Bi kere çiş asitli bir şey hele ki sıcak havada ve bez içinde kapalı durdukça pişik bile değil yanıklara sebebiyet verir insanlar aklını kaçırmış. Kendi sadece çiş yapınca öylece çıkıyor muymuş tuvaletten. Allah herkese akıl fikir versin
asrinhatasi annesininkuzusu27 silerim tabiki de. Çişin bez içinde popoya da değdiğini düşünüyorum. Çiş asitli bişey üstelik pişik mi olsun çocuk
FaDo0807 annesininkuzusu27 ben siliyorum eğer silmezsem hemen pişik oluyo hemde baya bi pişik oluyo o yüzden çok dikkat ediyorum 😅
annesininkuzusu27 Divayorgun sleep bionatural ama kullanmadan sudan geçiriyorum. Çok zorda kalırsam direk kullanıyorum
nurangltkn_ Divayorgun kaşındırma ihtimalini de düşündünüz mü şahsen biz kendimize uygulasak kaşıntıdan duramayiz
joyfulmom cekmom tahriş mi eder? Gazete ile falan silinmiyor pamuklar var bebekler için üretilen hassas mendiller var o yoksa su var suyun altında bir güzel yıkanabilir. O asit daha çok yakar kasindirir haberiniz yok 🙄
Merveeofs İlk defa duyuyorum silinmedigini ben siliyorum kızımı hem pişer yavrum hem de temizlik yani bir sıkıntı yapabilir korkarım en nihayetinde yetişkinler de temizleniyor dimi bebek niye tenizlenmeyecekmiş ki?
[silindi] annesininkuzusu27 benim kızımın cildi çok hassas birsürü ıslak mendil denedim yıkadım kullandım ama yok hepsi pişik yaptı kaka yapınca yıkıyorum çişi Silmiyorum her gün banyo yaptırıyorum dışarıda kaka yaparsa da bebek pamuğu kullanıyorum Zeytinyağı ile
Artemiss_ annesininkuzusu27 ben siliyorum erkek bebeğim malum kıvrım çok bakteri olur pişik olur silerim temizlerim her zaman
Deletedmom_117 annesininkuzusu27 minnacık can o ya vücudu yanar yazık ben bı kere acelem vardı silemedim buruş buruş olmuş cocuk
beyzzsenturkk_ annesininkuzusu27 alakası yok nasıl tahriiş eder o sidik poposunu işe de sıçsa da silerim yıkarım ayrıca kokar bakteri enfeksiyona davetiye cıkarıyor arkadasınız
Summerwine95 annesininkuzusu27 tabikide diliyorum ayrıca bebeğim ek gıda alıyor çişide kakasinda eskiye oranla daha asidik.
2boymommy annesininkuzusu27 bana sacma geliyor ve temizlik acisindanda ne bileyim yanin sonucta bizde yani af edersin tek büyük tuvaletimizi yapinca silmiyoruz ben sahsen cisimi yapincada temizliyorum kendimi öylece cikmiyorum tuvaletten🤣
joyfulmom annesininkuzusu27 silmem diyenler kendileri de çiş yapınca direk donunu çekip çıkıyor demekki 😂 Ben yaz boyu çiş kaka hepsinde de yıkadım hem ferahlasin hem de pişik olmasın diye kışın ıslak mendili sudan geçirip öyle silerim.
Ebus2045 annesininkuzusu27 olur mu öyle şey çiş çok asitli yani ben her altını actigimda çiş yada kaka olmasa bile bez uzun durduysa o zaman bile sildim. Yaklaşık 3 yıl bez kullandım oğluma çok şükür hiç pişik sorunu yaşamadık. Bana silmemek hijyenik gelmedi. Biz bile taharetlenmiyormuyuz her tuvalete girdiğimizde rahatlatıyor, bebelsrimizi niye öyle birakalim
Minigim38 annesininkuzusu27 silinmez olur mu ya asitli sonuçta biraz altını geç degissen bile kızarıyor. Temizlenmeye temizlenmeye idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Siz çişinizi yapınca yikamıyor musunuz