goncakzlkaya benimde ikiz bebeklerim var 1 yaşına girdiler
7 aylarından beri kendi başlarına uyurlar uykusu geldiğinde başını yerlere veya yastıga koydugunda anlarım, yerine yatırırım uyur. Ara ara tabi krizlerimiz oldu çok kötü günler geçirdik.
Ama sallamayı ayağımda bıraktırdım poposuna vurdum az salladım durdum sürekli sürekli sallamadım. Tam uykuya dalmadan sallamayı durduruyordum. İlk bir hafta uyku saatine yakın duş ve karnını güzelce doyurdum. Hani bebeğe göre değişir bence ama ben çok zorlanmamıştım