Karpuzlufistiksarma Arkadaşlar internetten cihaz alacağız alanlar hangi marka aldı bilgi verebilir misiniz?
Karpuzlufistiksarma Yineben hangi serisini aldınız acaba bizde ihlas ile görüştük dün 3 marka söyledi 4 bin 10 bin 12 bin arası ama biz 4 olanı nette 3 e bulduk onu alacağız ama kireç olayı fazla bizde o yüzden bilmiyoruz hangisi iyi sizin hangisi
Yineben Karpuzlufistiksarma bizim daireye göre 4 bin olani aldik. Su tazikliyse sizin 4 bin olani alabilirsiniz. Kaçıncı katta oturuyorsaniz ona gore alin. Bence en mantiksi aritma. Bizim burda da kirc cok var.
Karpuzlufistiksarma Yineben 4 kat ama su tazzikli yani akışı kendince hızlanıyor bile bazen. Dün eşime demişler 4 bin olan kireci önlemiyor onu alırsanız ek malzeme almanız lazım vs diye bizim sorun da kireç çünkü
Yineben Karpuzlufistiksarma yoo bize demediler oyle 5 . Katta oturuyorum sadece pompasi var 6 ayda bir degisiyor okadar.