Arkadaşlar merhaba benim 3 aylık bebeğim var ve sürekli sabahları uyanırken uykusunda ıkınıyor . Mesela daha dün kakasını yaptı ne derdi var anlamıyorum . Her emzirmeden sonra gazını da çıkarıyorum . Doktora da götürdük doktor bağırsaklarında birşey olmadığını söyledi ama her ihtimale karşı mestil verdi. Aranızda böyle bir duruö yaşayan varmı birde mestil kullanan. Acil Dönüşlerinizi bekliyorum 🙏🏼