3 aylık bebeğim var sütüm çok azdı ilk doğum yaptığım zamanlar mama takviyeside yapıyordum sutumun gelmesi icin denemediğim damla içecek yeşillik kalmadı bol bol su içtim emzirdim ama sütüm gitti birden bebeğimi besleyemiyorum anne sütü çok önemli biliyorum sorun olurmu mama ile beslenmesi moralim çok bozuluyor bu duruma