Bende buna şöyle cevap vermek istiyorum aslında böyle postlar da verilen cevaplar evlatlarımıza göre mesela benim bebeğim 10 aylık ve doğduktan bir hafta sonra aptamil aldık kullandık kilo almadı sonra doktor değiştirip sma almamızı istedi o daha çok kilo yapar şekerli dedi onu da kullandık hiç ama hiç kilo almadı en son 8 aylıkken bebelac aldım sanki biraz toparladı gibi şu da var almayan bebek ne yaparsan yap almıyor biz de şöyle deriz baba ekmeği yaramıyor diye sağlıklı olsunlar da gerçekten kilo çok önemli değil