Merhaba
Bebeğim 6,5 aylık ve çok iştahsız.Açıkcası 6. Ayına kadar süt yetiştiremiyodum.Şimdi ise ne ek gıda alıyor ne süt.Çişli bez sayısı da düştü.Diş dönemi diyorum ama içimde de farklı bir sorunu mu var acaba diyorum? Böyle bir durum yaşayan var mı?