4 aylık bebeğim var. Bazı günler öyle sık kusuyor ki. Gazını çıkartmaya diye kalkıyorum. Mide gazını çıkartmıyor ya direk omzuma kusuyor. Yada gazı ile birlikte kusuyor. Peynir kesiği gibi kusuyo. Ek gıdaya geçince mi bitiyor acaba bebeklerde kusma olayı 🤔