Kızlar akşam saatlerinde sağılıp buzdolabının altına koyulan sütü bebeğime verdim ama öncesinden de emdiği için biraz için uyuya kaldı .şimdi bu 3 saat içinde sütün kalanını versem olur mu ? Yoksa veremese miyim (sütü buzdolabının altında da olsa sıcak suda ılıklaştırmıştım soğuktu ) acil bilen biri cevaplarsa sevinirim ziyan olmasın istiyorum sütüm