Arkadaşlar 4. Gün oldu batma hissi oluyor bacağımı kapatamıyorum ağrıdan enfeksiyon kapmış olabilirmiyim yaranın dikisin kuru kalmasına dikkat ediyorum ama ıslak oluyor her seferinde nasıl kurutabilirim dikiş yerini fon makinasiyla uzaktan kurutun diyenler oldu ameliyat olan yardım edebilirmi