Merhaba hanimlar 4 aylik bebegim var. Ilk adetimi oldum. Tam adet gibi degil sanki ama kanamam var azar azar. Birde sütüm azaldı. Önceden tek göğsümde 100 cc süt çıkarken simdi 30 cc zor çıkıyor. Anlam veremiyorum beslenmeme de dikkat ediyorum ama sizlerede oldu mu acaba. Normal mi