Benim bebeğimin biraz geç düşmüştü üst kısmı kurumuştu ama alt kısmında sarımsı bir ıslaklık vardı ebeye sormuştum alkol sür demişti, eczaneden solüsyon almıştık sprey şeklinde onu kullanmıştım iki gün sonra tamamen kuruyup düşmüştü umarım önemli birsey yoktur