Anneyim2709 hiç bir işe yaramadı denendi onaylandı😅 ben emzirme döneminde kendim, içtim sütünden geçer dediler ama yok ebe 1 çay kaşıgı ver dedi içinde rezene falan var anason da var yanılmıyorsam 1 kere verdim uyumadı sonra pişman oldum ben anason karşıtıyım resmen aman uyumuyorsa uyumuyor bacım takılma büyüyünce geçiyor 😅