Az önce bi post açtım ben de,sizinkini görmemişim görsem buraya yazardım . Kızım 22 aylık o da uyumuyor. Yetişkin insan olsa bayılıp kalır bi yerde o derece uyumuyor.
İçimden geçeni yazmışsınız resmen’uyuyan çocuk duyunca isyan edesim geliyor’. Tabi Rabbim dermansız dert vermesin ama koca 2 yıl devirdik uyumadan. Uyuduğunda da rahat edemiyorsun ki;şimdi uyanır,şimdi ağlar kalkar,şimdi yataktan çıkar gelir diye diye..