Merhaba anneler ben 5 gündür ağır bi hastalık geçiriyorum hergün acile gittim serum taktılar ve bugün yine gittim doktor serumu aldıktan 6 saat sonra sütünü sağ dök dedi bende şuan sütümü sağmaya başladım tam 1 saat oldu sağalı ama 3-5 damla süt aktı sene oldu sağım yapmayalı.
Kızım 23 aylık bu arada kafayı yedim süt akmıyor ama kızım sabah uyanır uyanmaz emmek ister çünkü uyutunca vermedim meme 12 saat geçmiş olucak toplamda etkisini kaybetmez mi ilaç?
Sağım olmuyor çünkü akmıyır yani