Dünden hiç biseyi yoktu sabah kalktık öksürük vardı ilaç verdim hemen akşamüstü sesi kısilmaya başladı yağladım ilacını icirdim yatırdım. Uyuyana kadar öksürüğü normaldi uyku arasında bir oksurmeye başladı ne yapmam lazım şimdi sabah çocuk dr goturcem ama geceden kötü olursa acile goturcem. Şimdi ne yapmam lazım elim ayağıma dolaştı tecrübeli anneler nilgi verebilir misin