İkisinden birine giden anneler deneyimlerini aktarabilir mi diyet yapıyorum çok güzel kilo veriyorum iç bacak ve maalesef simit bölgem çok var bölgesel incelme paketlerini alıp memnun kalan kalmayan anneler tecrübe ve hangi şubeye gittiğinizi aktarabilir misiniz