Dtgizem MihraAraz ben çektirmiştim bana 24 saat emzirmemem gerektiğini söylemişlerdi kendim de hekimim 24 saat emzirmedim ve bu süre içinde sütümü sağıp döktüm
Aysegulb MihraAraz tomografi de calısıyorum ben , emziremezsiniz 24 saat ilac süte gecer , o ilac böbreklere zarar veriyor
MihraAraz Dtgizem anlıyorum fakat 7 aylık bebeğim var anne sütü hariç hiç bişeyi kabul etmiyor napmam gerekiyor emzirsem sorun olur mu acaba
Bertugnunannesi MihraAraz emzirme biraz süt biriktir o süre zarfında biriktirdigin sütünü ver biberonla ya da kaşıl biberonla ama çekildikten sonra emzirme eger sagılmıs süt içmiyorsa çok aciş degilse mr cektirme bekle biraz ek gıda almıyor mu?
Dtgizem MihraAraz kesinlikle emzirme ben süt sağıp dolaba koymuştum o şekilde idare ettik benim bebeğim 20 günlüktü çektirdiğimde düşünün mama takviyesi vermiştim eksik kalınca konulan ilacın vücuttan atılması gerekiyor
Pozitif93 Dtgizem Ne kadar sağım yapmak lazım acaba. Bir sabah uyanınca bir de gece yatmadan emiyor bebeğim.
Dtgizem Pozitif93 o bebeğinizin emmesine yemesine bağlı ben yeni doğum yapmıştım birazda sütüm artsın diye her emzirmeden sonra 20-25 dakika kadar sağım yapıyordum. Yeni doğan 30-60 cc yeterli oluyordu 2 saatte bir beslendiği için.
Aysegulb Pozitif93 ilk gün emzirmemeniz lazım 24 saat boyunca sağdığınız bütün sütler çöpe , biz hastalarımıza bu şekilde söylüyoruz bol bol su için hızlı atın ilacı , idrarla atıcaksınız
Pozitif93 Aysegulb 24 saatte bir sabah bir akşam sagdım diyelim. Sabaha hala kalan olur mu memede kalan sütte