Doğum iznim bitmek üzere süt sağıp stok yapıyorum ama sütüm azalmaya başladı hem mama hem anne sütü birlikte götüreyim diyorum ama hiçbir mamayı almıyor.
Aptamil denedim sma denedim hipp denedim bana misin demedi. Mamayı verdikten birkaç saat sonra ağzından burnundan dolu dolu kusmasi oldu normal insan böyle kusmaz o derece korkudan tekrardan veremedim yaşayan oldu mu bu durumu önerebileceğiniz başka bir mama var mı :(