Merhaba arkadaşlar doktor bize bio gaia damla yazdı iki gündür kullanıyorum o da etki etmedi .daha önce nurse harvey’s kullanıyordum hiç bir şey yaramadı nasıl bir sancı çekiyor kızım içim parçalanıyor masaj yapıyorum her emzirmemde istemiyor kendini sıkıyor karnı taş gibi oluyor iki üç kere doktora götürdüm masaj yap diyorlar bide bio gaia yazdı inanın kolay kolay da gazı çıkmıyor 😭😭ne yapacağım ben bana bir akıl verin.bugun e bebekten kiraz çekirdeği kemeri bu de patigini aldım o biraz rahatlatı ne zamana kadar sürüyor bu gaz🥺🥺