Sadeturkkahvesi Kızlar bu günlerde sizin çocuklardada oldumu normalden çok daha fazla ağlama huysuzluk ve uyumama
Tinymom Sadeturkkahvesi 27 aylık. Abooo uyanık olduğu her an ağlıyor ama herşeye ağlıyor. Gerçekten sakin kalamıyorum 😔
3bebe Sadeturkkahvesi aha bu benim oğlum işte 😂 artık komşular kulak tıkacıyla gezecek evlerimde neredeyse ve uykumuz alt üst 2 yaşında değiliz ama belki yaklaştık diyedir
Sanal Sadeturkkahvesi gece uykusuna hemen geçen çocuğum bir iki haftadır asla uyutamıyorum bugün 24 aylık olduk inşallah dönemseldir çünkü aşırı yıpratıcı bir durum
Prensesannesi96 Allah yardm etsin bacım zorluk üstüne zorluk 2 yaş sendromu dibine kadar yaşıyoruz 3 olacak hala aynı okuyorum üstüne sürellli bambaşka bişey oldular 2 yaştan sonra
Sadeturkkahvesi Prensesannesi96 ya benim oğlum hep zor bi çocuktu ama şu son günlerde anormal davranıyo şuursuz gibi resmen Su istiyo su getiriyorum içmicem diye kafama atıyo ağlamaua başlıyo
Prensesannesi96 Sadeturkkahvesi dönemseldir canm inşallah sen sakince konuş onunla benimkinde öyle su an kzm bagırmayınca cocuk kendisi yapmayı bırakıyor..
Sadeturkkahvesi Tinymom yemin ederim aynı Bnm oğlum yaramazdı ama ağlamazdı öyle her dk Şuan ağlamadığı an yok
Tinymom Sadeturkkahvesi birşey istiyor veriyorum ağlıyor istemiyorum diyor sen bilirsin diyorum sonra gelip alıyor onu ama sürekli ağlaması yordu vallahi. Bu adalar geceleri de uyanıp ağlıyor sürekli anlamadım cidden
Prensesannesi96 Tinymom çişe kaldırdım yapmadı üstüne bir bardak daha su içti krizlere gire gire uyudu 😭 işearrse işesin uyandırmam daha
Tinymom Prensesannesi96 aa bezi bıraktı mı maşallah . Ben o işe girişmeye korkuyorum aşırı inatlaşıyor çünkü. Altını bile değişmeme izin vermiyor. Büyük abdestini yapıyor öyle dolanıyor rahatsız da olmuyor
Prensesannesi96 Tinymom evimde duramadığım için bir türkü tam 32 aylıkken bıraktık bezi 🥲🥲🥲🥲 şimdi 3 yaşına girecek işte ama sendrom asla bitmiyor…..
Prensesannesi96 Tinymom yok yok herhun basım ağrıyor yazmış arkadaş benimde karnım dedim kzm 3 yaş olacak oğlum 4 aylık 🥲