Tubi97 Kızlar cerazetteyi kullanıyorum adet zamanı bırakmam gerekiyor mu ya da emziriyorum diye bırakmadan kullanmam mı gerekiyor?
Defnekus73 Tubi97 Aslında ben adet olmadım daha acaba full devam etsem sıkıntı olur mu onu da bilmiyorum