Mgf genelde gaz problemi hep olur bende , yediklerime pek dikkat etmem acikcasi. Emzirme donemi yuzunden ne geldiyse yedim bende ilk 6 ay cunki sadece anne sutu verdim. 6 aydan sonra ek gidayla basladigim icin artik aralikli oruc yapmaya basladim. Ancak mesela aralikli orucda 16 saat ac kalmak gerekiyor ya hani tam olarak 16 saat ac kalamadim. Onun yerine aksam 8 de yemeyi kestim. Sabah 9 da da kahvaltiya kadar hicbirsey yemedim. Kilo yavs yavas duzene giriyor zaten