bear20 3aylık bebeğe antibiyotik nezle soğuk algınlığına şurup yazmıyorlar kullanılmıyor mu yoksa doktordan doktora değişiyor mu
Ebrulavinya bear20 yazsalar bile vermeyin lütfen çok küçük yazık günah çocuğa . Emzirme kampı yapın yani saat başı emzirin ve siz sabah akşam bir diş sarımsak yutun sütten bebeğe de antibiyotik olarak geçiyor
Atssssss000 bear20 benim bebegimdede ayni sikayet var burnu akiyo cok😔 doktorum verdi kullanıyorum maalesef cok gecmis olsun sizede
bear20 Ebrulavinya ya böyle canı yanıyor gına geldi kalıcı bi durum olsa kötü olmaz mı bi ilacı verip geçmek var iyileşmesi bide ilerlemesi 🥹anlamıyorum 3 aylık olduğu için ben yazmam dedi doktor zaten öyle bi ilaç yok dedi vermemiz gereken anlamıyorum
bear20 Atssssss000 bize yasak dedi vermedi ilaç falan sürekli yıkama yap dedi yapıyorum ama sonuçta gına geldi çocukta artık bıktı bi ilaç fayda etmez mi yazsaydı sinir oldum 😓
Ebrulavinya bear20 bakın çocuğum 17 aylık ve sıfır ilaç ile büyütüyorum lütfen ilaçları iyi araştırın üstelik ben 15 yıllık eczane çalışanıyım . Doktoru takdir ettim vallahi lütfen sabırlı olun ve doğal yollara başvurun araştırın okuyun anlarsınız