Ecrin54 Doğumumdan 15 ay geçti hala adet olmadım.Doğum öncesi gibide sökülememe rahatsızlığı yaşamıyorum.Benimle aynı durumda olan varmı acaba,bu kadar gecikmesi normalmi?
fatmaa37demir Ecrin54 ilk 1 yıl normal diye biliyorum ama sonrasını bilmiyorum malaesef. Ben 4 ay sonra olmuştum
Atlasata Ecrin54 13 ay oldu doğum yapalı geçen gün gittim kadın doğuma emzirdiğin sürece normal dedi emzirmeyi bıraktıktan sonra olmazsa ilaçla başlariz demişti
melo10 Ben 40ım çıktıktan sonra olmaya başladım her ay düzenli oluyorum ve bebeğimi hep emzirdim 10aylık hala emiyor. Emziren annelerin adet görmediğini şuan öğrendim
nazli006 Ecrin54 bende post açsam mı dıyordum, kızım 11,5 aylık ben bugün ilk kez reflü oldum ama tam kanama de değil akıntı gbı bakalım artacak mı veya düzenli mı olacak her ay ben de bılmıyorum
Nuray28 Ecrin54 kişiden kişiye değişir ben 20 ay sonra oldum normal emziriyorsanız geçe kalabilir ama doktor muayenesi olun her ihtimale karşı
Ecrin54 Nuray28 Sizin doktorunuz olumsuz bişey söyledimi geç olmanız işe ilgili? Kadın doğum randevusu bulamıyorum bir türlü maddi olarak uygun olduğumda özele gideceğim
tosbiksmoms Ecrin54 16 ay regl olmamıştım oğlumda aşırı şişkinlik yaşıyordum en son doktor regl söktürücü vermişti o şekilde 17. Ayda olmuştum. Şimdi kızım var 6 aylık olacak yine olmadım.
BirTim Ecrin54 3 ay 19 günde oldum. Ama kişiden kişiye göre değişiyor emzirdigi süre içerisinde hiç adet olmayanda var
Nuray28 Ecrin54 emzirdigim için süt koruyor dedi ilaç verip hormanlarinla oynamak istemiyorum demişti her ay bir test yaparsın demisti
Meryy Kizlar bende bir ayda iki kez oluyorum uzun sure de lekelenme oliyo 4 ay oldu sezeryan olali normalmi