Xilda aynen hergun mesela emzirdiniz.aradan bi yarim saat 1 saat gecsin o arada bolca su fln icin.sagim yapin gunde 2 kez yapin.hele ki sabah erken saatte bebeginiz de uyurken kalkip sagin.cunku uyuyunca da süt oluyor ,sagip tekrar yatmaya uyumaya zmn varsa bebeginiz uyanana kadarr yine bolca uyudugnz icin sutunuz artar.ben ise baslamadan once gunde 2 kez sagip stokladim.gunden gune cikan miktar artti 👍