Semaoguz Kızlar boğazıma bir şey oturmuş ve hiç gitmiyormuş gibi sürekli boğazım da bir şey var ve sıkıyor beni geğirmek istiyorum o da olmuyor yaşayan var mı iki hafta olucak bende
Hanifeelif Semaoguz Aynen canım arada bana da öyle oluyor çok kötü hissediyorum kendimi Bazen onun için bir doktora gideceğim ben de
Beyninizikullanmakucretsizdir Semaoguz yanlış bilmiyorsam faranjit diye geçiyor ara ara bende de oluyor ama birden geçiyor 😖
Semaoguz Hanifeelif ben gittim dahiliyeye ama kbb ye gitmem gerekiyormuş boğuluyormuş gibi hissediyorum
Semaoguz Beyninizikullanmakucretsizdir bende araştırdığım da boğaz reflüfüsü diye geçiyor ne kadar sürüyor peki sizinki
Beyninizikullanmakucretsizdir Semaoguz birkaç gün içinde geçiyor ama çok rahatsız ediyorsa bir doktora görünün